De Barreldag

2 oktober 2022 - Velsen-Zuid, Nederland

2 Oktober, de Barreldag.....als we dat halen

Op de Barreldag zullen we de andere deelnemers van de Challenge ontmoeten. Vol goede zin zijn we bijtijds vertrokken en lekker onderweg tot het mis gaat. Het koppelingspedaal trapt loos, schakelen lukt dus niet meer. Voor een stoplicht staan we stil en wil onze Kameleon zich niet meer verplaatsen. Ok, dan maar duwen, een stukje de bocht om waar we iets veiliger staan. Gelukkig heeft Frank een ANWB pechhulp lidmaatschap aangeschaft en een half uur later is de pechhulp ter plekke. Ondertussen heeft een vriendelijke man ons geholpen de auto verder naar een echt wel veilige plek te duwen.

Tsja een pinnetje van het koppelingspedaal is afgebroken en de man laat zijn creatieve brein erop los. Magic fix wordt geprobeerd maar dat laat toch weer los. Dan een gates tube, wat dat ook mag wezen en na veel gepruts is het de man gelukt alles weer aan elkaar te krijgen en blijft het ook vast. Gelukkig we kunnen dan toch door naar de samenkomst en de anderen ontmoeten. Gezellige middag met allerlei mensen en soorten auto's. Van best wel luxe goede auto's tot het soort waar wij mee rijden. Voor vandaag hebben we het iig gered.